3 ιδέες για υγιεινό πρωινό και δυναμικό ξεκίνημα της μέρας!

Σίγουρα ένα καλό και πλούσιο πρωινό είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να προσφέρει κάποιος στον εαυτό του, καθώς έτσι θα έχει μια παραγωγική ημέρα και ένα δυνατό ξεκίνημα, γεμάτο ενέργεια! Δες λοιπόν ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις!

  1. Αντιοξειδωτικό smoothie.
    Χτυπάμε στο μπλέντερ μια μπανάνα, 2 κ.σ. σπόρους chia, 100 γρ. γιαούρτι, μια χούφτα ανανά κομμένο και 2 κ.σ. βρώμη. Σερβίρουμε σε μπωλ απευθείας από το μπλέντερ αν βιαζόμαστε πολύ. Έτσι και αλλιώς η γεύση θα είναι απίστευτη!
  2. Τοστ σίκαλης με ταχίνι.
    Φρυγανίζουμε ελαφρώς ψωμί σίκαλης, βάζουμε μια με δύο κουταλιές του γλυκού ταχίνι και καταναλώνουμε αμέσως! Ακριβώς εκείνη την στιγμή θα καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο το ταχίνι θεωρείται super food! Επίσης το ψωμί σίκαλης ή αλλιώς ολικής άλεσης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, πράγμα που προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση κορεσμού που διαρκεί!
  3. Αβοκάντο, το μοναδικό!
    Ψωμί ολικής αλέσεως με αβοκάντο, αυγό βραστό σε φέτες & λίγο αλάτι, μαύρο πιπέρι για τη γεύση, μαζί με φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Δοκιμάστε να προσθέσετε πάνω στο ψωμί κάποιο λαχανικό (π.χ. φέτες ντομάτας, φρέσκο σπανάκι). Η γεύση του μοναδική και τα θρεπτικά συστατικά όπως οι πρωτεΐνες από το αυγό και τα καλά λιπαρά αβοκάντο είναι το καλύτερο γεύμα που μπορείς να επιλέξεις για το ξεκίνημα της μέρας σου!